Vind je hier het antwoord op je vraag niet terug? Geen nood, onze klantendienst helpt je graag verder. Je kan ons bereiken via het contactformulier, via +32 (0)56 21 80 24 (enkel op werkdagen tussen 8 en 17u30) of via de chat (elke werkdag tussen 9u30 en 19u30).
Wij selecteerden de meest voorkomende betaalmogelijkheden om het voor jou zo comfortabel mogelijk te maken. Wij vertrouwen voor deze betalingen al jaren op onze partner Mollie die zelf ook zeer hoge veiligheidseisen stelt aan ons. Je kan zorgeloos betalen via:
Wij werken uitsluitend met erkende en ervaren partners voor online betalingen en maken gebruik van SSL-technologie om al jouw gegevens te beveiligen. Jouw informatie kan nooit door derde partijen worden gelezen. Je mag er dus op rekenen dat wij alles in het werk stellen om de veiligheid van jouw betaling en persoonsgegevens te beschermen. Wij gaan er prat op om hierin zelfs verder te gaan dan wat de regels voorschrijven.
Voor elke aankoop op de webshop krijg je een factuur meegestuurd met jouw betaalbevestiging. Ook voor aankopen in onze stenen winkels krijg je de dag zelf een digitale factuur toegestuurd via e-mail.
Dit kan met Klarna. Klarna is een alternatieve betaalmethode waarmee je nu kunt kopen en binnen 21 dagen kunt betalen. Om Klarna te gebruiken om je aankoop te betalen, kies je Klarna tijdens het afrekenen. Je betaalt je aankoop binnen de 21 dagen, zonder extra kosten. Bijkomende vragen? Hier vind je alle antwoorden.
Schrijf je in en we houden je als eerste op de hoogte van acties, trends en je favoriete merken!
Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie over hoe Brooklyn jouw gegevens verwerkt.
We helpen jou met veel plezier verder.