Vind je hier het antwoord op je vraag niet terug? Geen nood, onze klantendienst helpt je graag verder. Je kan ons bereiken via het contactformulier, via +32 (0)56 21 80 24 (enkel op werkdagen tussen 8 en 17u30) of via de chat (elke werkdag tussen 9u30 en 19u30).
Als je het artikel kan bestellen dan is het op voorraad. Het is uitzonderlijk mogelijk dat er tijdelijk kleine verschillen zijn tussen de voorraad op onze webshop en de werkelijke voorraad. Indien dit het geval zou zijn voor jouw bestelling en wij die dus niet zouden kunnen leveren dan nemen wij uiteraard persoonlijk contact met je op om samen een gepaste oplossing te vinden. Die oplossing kan erin bestaan dat wij jouw gewenste product later alsnog leveren, dat wij jou een alternatief voorstellen of dat wij jouw centen terugbetalen via jouw bankrekening.
Elke brooklyn shop krijgt aan de start van elk seizoen (januari en juli) dezelfde voorraad. Dat is uiteraard ook slechts een momentopname maar wel een zeer goede indicatie. Op onze webshop kan je bij ieder artikel de winkelvoorraad bekijken en zelfs jouw favoriete stuk reserveren in een winkel naar keuze. Zo weet je zeker dat het stuk dat je wil passen op voorraad is.
Je kan enkel artikelen bestellen die ook effectief op voorraad zijn. Wij moeten minstens 2 stuks van een artikel op voorraad hebben om online te staan. Indien je echt gek bent op een artikel en wil polsen of wij dit voor jou nog in een van onze winkels hebben, of kunnen bijbestellen stuur ons dan een mailtje op shop@brooklyn.be. Wij zullen dan al het mogelijke doen om jou gelukkig te maken. Beloofd!
Waarschijnlijk is de broek die je wil bestellen enkel beschikbaar in één beenlengte. Daarom kan je de beenlengte dus niet selecteren.
Schrijf je in en we houden je als eerste op de hoogte van acties, trends en je favoriete merken!
Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie over hoe Brooklyn jouw gegevens verwerkt.
We helpen jou met veel plezier verder.